abad Photos images pics

abad Photos images pics







💇‍♂️💇‍♂️👇👇 ____han _hairstyle _hair_artist_ ______________________________________ _astrakhan ____ #selfie #turkmenistan #ashgabat #balkan #mary #dashoguz #lebap #abad #селфи #turkmen #abadcity #likeme #beautyful #turkmengirl #followme #like4like #moscow #минск #сочи #астрахань #turkey


2Normal

➖ Em 12/11/2019, foi publicada a Medida Provisória n.º 905/2019 que alterou artigos da CLT e principalmente, criou o Programa Emprego Verde e Amarelo. 🔰⠀ ⠀ O Programa instituiu modalidade de contrato de trabalho intitulado “Verde e Amarelo” que possui prazo determinado de no máximo 24 meses, em que o contratado deve ser jovem entre 18 e 29 anos em primeiro emprego.⠀ ⠀ O objetivo da medida é reduzir os custos do empregador através de diminuição da tributação, estimulando assim, a contratação de jovens de 18 a 29 anos, parcela da população que, segundo o IBGE, possui o maior índice de desemprego do país.⠀ ⠀ O contrato de trabalho verde amarelo deve respeitar as seguintes premissas:⠀ ⠀ ▪ Contratados devem ser jovens entre 18 a 29 anos;⠀ ▪ Em primeiro emprego, excetuando-se desse critério vínculos laborais anteriores como menor aprendiz, contrato de experiência, trabalho intermitente e avulso;⠀ ▪ Prazo máximo de 24 meses;⠀ ▪ Base salarial de até um salário mínimo e meio nacional.⠀ ▪ Vigência do programa: 01/01/2020 e 31/12/2022.⠀ ▪ Percentual máximo de 20% do total de empregados da empresa.⠀ ⠀ ➖ Além da criação do Programa Emprego Verde e Amarelo, a MP incluiu mudanças que reorganizam o sistema de fiscalização do trabalho, alteram a legislação sobre a participação nos lucros e prêmios, ampliam a jornada de trabalho dos bancários, extinguem a contribuição social no percentual de 10% sobre o depósito do FGTS, recolhida pelo empregador na hipótese de rescisão sem justa causa.⠀ ⠀ ⠀ ⠀ #verdeeamarelo #desemprego #abad #acadeal #premissas


1Normal

#Repost @_nupur_sangtani_ with _repost ・・・ 💚 Jewellery , makeup & hairstyle _makeup #model #abad #photography #photographer #modelabad #modelahmedabad


0Normal

_ 🔥🔥🔥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⚽ .fc vs AEK Athenas 🏆 Superliga de Grecia (jornada 14) 🕛 19:00 🇪🇸 20:00 🇬🇷 📍 Xanthi Arena (Xanthi) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #Carlos #Abad #Xanthi #Spain #España #Futbol #Football #Soccer #Futebol #Primera #Division #VisualMedia #Visual #Group #Empresas #BusinessMan #RRSS #SocialMedia #VMG #Friends #Cool


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

Salam Sabtuday, hai korang 🙋🏻‍♀️ " Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #Skuadsuzyhoneykl #Naksihatncantikkenausaha #Sabunsirehsuzyhoney #Trustedsellersuzyhoney #ABAD


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga lelaki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEYHERBS #SUZYSOLIDCREW


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY #Suzyhoneyherbs_byAnggun


0Normal

🇦🇿️ABADçımız iş başında Tahir Cəfərov Quba "ABAD" Factory İstehsalat Kompleksində müxtəlif meyvə quruları məhsullarının istehsalı ilə məşğuldur. #abad #abadquba


1Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

"Bagus la kak produk ni.Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan.Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada". Tumpang gembira bila customer bagi feedback macam ni☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY #keputihan #sirih #natural #pure #asli


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

" Bagus la kak produk ni. Semalam saya guna sabun sireh kan.hari ni tak ada keputihan .Bersih ja.Selalu lepas period ada keputihan.ni tak ada " . Tumpang gembira bila custemer bagi feedback macam ni ☝️.Hanya sebuku sabun sireh dapat membantu menyelesaikan masalah kewanitaan. Sedia maklum dalam daun sireh terdapat antiseptik semulajadi.Jadi tak perlu risau,semua peringkat umur boleh guna perempuan dan juga laki. #ABAD #SABUNSIREH #SUZYHONEY


0Normal

Salam Sabtuday, hai korang 🙋🏻‍♀️ " TAK PELA KAK. TANPA SABUN GELENGGANG SAYA TAKKAN MANDI. NANTI SAYA SIRAM DENGAN PETROL. NANTI BAIKLAH SAKIT SAYA NI" Sungguh sungguh beliau putus asa. Alhamdulillah. Ke sana ke mari customer ni cari agent yang boleh cod sabun gelenggang pada beliau. Kes dah tak tertahan..tak tertanggung rasa gatal. Mengelupas. Ada ketika terkeluar rasa putus asanya.. 'Tak pela kak.. Saya siram je dengan petrol.. Nanti baikla sakit saya ni..' Sungguh sungguh beliau putus asa. Ke sana sini mencari penawar. Ke klinik sudah..ke hospital pon sudah. Apa lagi ikhtiar yang belum dicuba. Krim steroid sudah.. Pil steroid pon sudah. Jangan kata tak dicuba ubat hospital. Sebab tak serasilah beliau mencari alternatif lain. Psoriaris penyakit yang beliau hidapi. Apa itu psoriasis? Psoriasis adalah sejenis penyakit kulit yang berpanjangan dan berulang. Psoriasis terjadi kerana gangguan sistem imun badan yang menyebabkan pertumbuhan sel-sel kulit lebih cepat iaitu 2 hingga 3 hari berbanding 21 hingga 28 hari dalam keadaan biasa. Proses ini menyebabkan sel-sel ini bergerak ke atas kulit dengan cepat yang menjadikan kulit muncul sebagai tompok-tompok merah dengan sisik-sisik ‘keperak-perakan’ yang tebal dipermukaan kulit. Selain daripada kulit tubuh dan anggota badan, penyakit ini juga boleh melibatkan kulit kepala dan kuku. Selain itu, saluran darah dibawah kulit juga menjadi lebih lebar lalu meningkatkan aliran darah. Peningkatan bekalan darah ini menjelaskan kehadiran tompok-tompok merah dan kulit mudah berdarah. Perubahan positif dengan hanya menggunakan sebji sabun gelenggang suzyhoney. Kita hanya berusaha dan berikhtiar. Seterusnya Allah yang mengizinkan untuk sembuh Syukur alhamdulillah penyakit beliau semakin sembuh setiap hari😁. In sya Allah kita usaha Allah bagi perkenan 😉 #Skuadsuzyhoneykl #Sabungelenggangsuzyhoney #Trustedsellersuzyhoney #ABAD 📲017 350 1040


0Normal

Musim cuti sekolah ni, anak-anaklah yang paling seronok. Berkumpul dengan saudara, boleh main tak ingat dunia. Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja. Waktu malam mulalah gatal-gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu (Neem). Daun semambu mengandungi anti bakteria, anti parasit, anti kulat, dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu-ibu wajib ada seketul sabun neem di rumah untuk mencegah anak dari gatal-gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY


0Normal

Salam Petang Sabtuday, hai korang 🙋🏻‍♀️ Mana SuzyHoney peroleh herba2 segar untuk dijadikan jamu, teh, rebusan herba dan lain2 item untuk rangkaian product SuzyHoney? Yes mestilah datangya dari Taman Herba SuzyHoney, tumbuhan herba di tanam secara penuh kasih sayang seperti mana suzyhoney menyayangi para pelanggannya. Tumbuhan2 ini dijaga rapi mengikut spesifikasi yang ditetapkan agar tumbuh mekar dan segar.Kualiti tumbuhan yang diguna pakai juga mempengaruhi kualiti jamu, rebusan atau teh yang dihasilkan oleh SuzyHoney. #Skuadsuzyhoneykl #InfoSuzyHoneyHerbs #NaturalForYou #ABAD


0Normal

Наша команда tm_surprises поздравляет 🎊🎉с самым чудесным и очень желанным событием — рождением ребенка👶🏼! Пусть новорожденный с первого вздоха будет окутан теплом🙏❤️, родительской любовью 👪и нежностью сердец. Это огромное чудо 👶🏻 и безграничная радость теперь с вами!. . #tmsurprises #novygod #новыйгод2020 #шляпнаякоробка #флористика #сьедобныйбукет #фудфлористика #удивименя #hayranetmeni #lovestory #turkmenistan #ashgabat #семья #любимаяжена #любовь #нежныечувства #туркменистан #ашхабад #turkmengirl #abad #abadcity #turkmen #весна #sweet #сюрпризы #berkarar #insta_turkmenistan #беркарар #fullturkmenistan #tmlimited


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu (Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SuzyHoneyHerbs #SabunNeemSuzyHoney


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁. Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja. Waktu malam mulalah gatal-gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu-ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #sabunneem #SuzyHoney #Suzyhoneyherbs_byAnggun #naturalsoap #trustedagent #trustedseller #masalahkulitgatal


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY


0Normal

Salam Sabtuday, hai korang 🙋🏻‍♀️ Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. In sya Allah kita usaha Allah bagi perkenan 😉 #Skuadsuzyhoneykl #Naksihatncantikkenausaha #Sabunneemsuzyhone #Trustedsellersuzyhoney #ABAD 📲017 350 1040


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #Suzyhoney


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak-anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal-gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu-ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal-gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEYHERBS #SUZYSOLIDCREW


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY


0Normal

Saturday Mornings Begin Like This ❤ *Winter Special Egg Maggi* Special Ingredient- Love4Maggi 💛 Recipe Highlights- Saute your favorite veggies, add maggi, let it cook, separately make scrambled eggs in butter & just toss it in chilli sauce/tomato sauce. Serve hot with some green garnishing 💚 Cooked by #ABAD from #OneLifeRandomAngles #homemade #eggmaggi #chef #saturdayspecial #egg #maggi #greencooking #winterspecial #foodporn #food #foodie #instafood #bhopalblogger #bhopalcravings #foodblogger #photooftheday #bhopal_igers #instafood #foodphotography #foodstagram #indianclicks #igers #ig_bhopal #bhopalinfo #bhopalizayka #bhopalfoodwalk #homecooked


0Normal

One year to "Incised Lines"#Abad solo preview memories.


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok, berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY Untuk mendapatkan produk² Suzyhoney ataupun sebarang pertanyaan boleh whatsapp saya di no 0126946496


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu (Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY #gatal #anak


0Normal

Musim cuti sekolah ni,anak anaklah yang paling seronok.berkumpul dengan saudara boleh main tak ingat dunia😁.Segala aktiviti dan permainan diorang redah ja.Waktu malam mulalah gatal gatal 1 badan. Mujur ada sabun dari daun semambu ( Neem).Daun semambu mengandungi anti bakteria,anti parasit,anti kulat dan anti virus sesuai untuk melegakan penyakit kulit. Ibu ibu wajib ada seketul sabun neem dirumah untuk mencegah anak dari gatal gatal badan. #ABAD #SABUNNEEM #SUZYHONEY


0Normal

Salam Sabtuday, hai korang 🙋🏻‍♀️ PETUA TURUNKAN PANAS BADAN Lemon Untuk Turunkan Suhu Demam/batuk/kahak & selsema Salah satu cara nak turunkan suhu badan anak adalah dengan menggunakan lemon. Ini kerana lemon membantu untuk menurunkan suhu badan yang panas dengan cepat. Cara nak buat pun senang sahaja. Bahan-bahan yang kita perlukan hanyalah lemon dan air. Lemon boleh dihiris mahupun diperah untuk mengambil jusnya. 1. Air perahan lemon + air (Nisbah 1:1) – Perah lemon ke dalam mangkuk dan campurkan dengan air. – Masukkan ke dalam botol spray dan semburkan di kepala anak kita supaya sentiasa basah. Boleh juga di rendam dengan kain dan diletakkan di kepala si manja. 2)Rendam sarung kaki (stokin) Selain itu, basahkan sarung kaki anak di dalam campuran air lemon sekejap.Angkat sarung kaki, perah seidikit.Pakaikan sarung kaki kepada anak pada waktu malam. 3)HIRISAN LEMON – hiriskan lemon dan lekatkan di tapak kaki mereka dan selotapekan lemon itu supaya tak tanggal 🙂 – Spray kan kaki dan kepala si manja dengan air perahan lemon juga supaya kaki mereka sentiasa basah. In sya Allah cepatlah turunnya suhu yang panas tu. 4)MANDIAN LEMON 1- Penuhkan bekas mandian bayi dengan air suam 2- Potong 1-3 biji lemon dan letakkan di dalam air 3- Biarkan lemon terendam di dalam air selama 2 minit 4- Siap boleh mandikan bayi anda In sya Allah kita usaha Allah bagi perkenan 😉 #Skuadsuzyhoneykl #Tipsninfosihatsuzyhoneyherbs #ABAD


0Normal

These flowers. White Bleeding Hearts or Glory Bower or Royale White flower or Clerodendrum thomsoniae. Call them by any name, they remain favourite amongst the butterflies #whitebleedinghearts #Royalewhiteflower #Clerodendrumthomsoniae #abadturtlebeach #abad #mararikulam #marari #godsowncountry #kerala #morningsbelikethis


0Normal

💇‍♂️💇‍♂️👱‍♂️👱‍♂️ ____han _hairstyle _hair_artist_ ______________________________________ _astrakhan ____ #selfie #turkmenistan #ashgabat #balkan #mary #dashoguz #lebap #abad #селфи #turkmen #abadcity #likeme #beautyful #turkmengirl #followme #like4like #moscow #минск #сочи #астрахань #turkey


11Normal

Acadeal presente no Super Destaque 2019 da ASA ! 🏆 . . #asa #destaque #acadeal #2019 #abad


1Normal

El monje Zócimo de Palestina recibido por el Abad en el monasterio y luego participando de la Santa Misa junto a otros monjes. Vitæ Patrum. Nápoles. Italia. Siglo XIV. #artemedieval #artemedieval #edadmedia #artemedievale #enluminure #medievalmanuscript #iluminatedmanuscript #codigology #illuminatedmanuscript #miniaturas #miniatura #abad #abades #monje #monjes #medioevo #monacato #monaquismo #zocimo #zosimus #palestina #napoles #sigloxiv #14thcentury #nápoles #napolesitalia #napolesitalia🇮🇹 #italia #italy #italy🇮🇹 #vidadesantos


1Normal

Ya está aleteando por casa el estudio sobre la poesía de Begoña Abad elaborado por José María García Linares: "Nacer para aprender, volar para vivir" (Pregunta ediciones). #poesia #poesiacritica #begoñaabad #abad #filologia #estudiosliterarios #literatura #novedades #recomendaciones #libros #pregunta #logroño .ediciones


2Normal

Creativity at its best!🔥 #DrinkArt Our new project! ⠀ Organizers: ABAD painters, Art Council, Yashil ASAN, ADA University, and Art & Creativity Club. ⠀ The goal of the project is to draw public attention to plastic pollution and methods to stop damaging the environment, and increase interest in art. ⠀ Step 1: Collecting cups Step 2: #drinkart Step 3: Exhibition and auction Step 4: Make children happy 😊 ⠀ Find your nearest box in the Student Center! #GoADAUniversity #drinkart #ABAD


2Normal

Our new project! Drink Art!❤️ ⠀ Organizers: ABAD painters, Art Council, Yashil ASAN, ADA University, and Art & Creativity Club. ⠀ The goal of the project is to draw public attention to plastic pollution and methods to stop damaging the environment, and increase interest in art. ⠀ Step 1: Collecting cups Step 2: #drinkart Step 3: Exhibition and auction Step 4: Make children happy 😊 ⠀ Find your nearest box in the Student Center! #GoADAUniversity #drinkart #ABAD


3Normal

Our new project! Drink Art!❤️ ⠀ Organizers: ABAD painters, Art Council, Yashil ASAN, ADA University, and Art & Creativity Club. ⠀ The goal of the project is to draw public attention to plastic pollution and methods to stop damaging the environment, and increase interest in art. ⠀ Step 1: Collecting cups Step 2: #drinkart Step 3: Exhibition and auction Step 4: Make children happy 😊 ⠀ Find your nearest box in the Student Center! #GoADAUniversity #drinkart #ABAD


0Normal

Salah satu mimpi yg telah trcapai... 💪 Suksma yang widi 🙏🏼 #seperempat#abad


0Normal

Новогодний ангелочек . Рост 35 см. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿l #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #bakuhandmade #baku🇦🇿 #handmadedolls #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


0Normal

Мои авторские куклы. Рост каждый куклы 55 см. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #azerbaijan #abad #azerbaycan🇦🇿l #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #baku🇦🇿 #bakuhandmade #handmadedolls #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


3Normal

Тильда зайка. Рост 32 см. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿l #azerbaycan🇦🇿 #bakuhandmade #bezbebek #bakudolls #bakuhandmade #handmadedolls #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


0Normal

Тильда зайка. Рост 32 см.. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #bakuhandmade #baku🇦🇿 #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


0Normal

Тильда зайка. Рост 32 см.. цена 35 манат. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #bakuhandmade #baku🇦🇿 #handmadedolls #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadingeyimleri #qadin #usaq


0Normal

Кукла мальчик. Рост 22 см. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿l #azerbaycan🇦🇿 #bakuhandmade #bezbebek #bakudolls #baku🇦🇿 #hediyyelik #handmadedolls #hediyyeler #handmade #körpə #usaq #uşaq #qadinlaralemi #qadin


0Normal

Salam Jumaat, hai korang 🙋🏻‍♀️ Resepi kuno dari negara German yαng sangat bαik untuk kesihαtαn korang, yang boleh membantu menyembuhkan dan menghindarkan αterosklerosis, kelelαhαn, infeksi, dingin, kolesterol tinggi. Petua ini membantu meningkatkan sistem ketahanan bαdαn. Disamping itu, turut membersihkαn orgαn hαti. Resepi terbaik ini hanya menggunakan empat bahan yang mudah dan ada di dapur rumah👇🏾 Bαhαn-bαhαn👇🏾 Empαt ulas bαwαng putih (besαr) 5 inci (3-4 cm) halia Empαt biji lemon 2 liter air masak Bersihkan lemon dan potong. Kupas bawang putih Potong bawang putih dan halia halus-halus supaya mudah diserap air. Masukkan bawang putih, lemon dan halia ke dalam periuk. Tambah 2 liter air dan masak. Setelah mendidih, matikan api dan biarkan campuran ini suam. Ambil penapis dan tapis air dari campuran ini ke botol kaca dan boleh simpan di dalam peti sejuk. Khasiat air lemon dan halia ini dapat elakkan kolesterol tinggi. Amalkan minum awal pagi sebagai minuman kesihatan. Minum satu gelas minuman ini waktu pagi semasa perut kosong, dua jam sebelum makan. Ambil satu gelas sehari sepanjang 3 minggu, berhenti minum untuk beberapa hari kemudian boleh mulakan semula rutin minum selama 3 minggu lagi. Boleh tambah madu untuk menyedapkan minuman ini. Resepi ini membantu membersihkan saluran darah dari kolesterol jahat dan juga mencegah masalah batu karang. Semoga bermanfaat dαn jαngαn lupα share😉 #Skuadsuzyhoneykl #Tipsninfosihatsuzyhoneyherbs #ABAD


0Normal

Çöldəki hava haqda yox, yaxşısı bizim iştahaçan, isti xot-doq haqda düşünün və şam yeməyinə bura gəlin!😋🥙😉 Gözləyirik! ***** Не смотрите на погоду за окном, подумайте о нашем аппетитном, горячем хот-доге и приходите к нам на ужин! 🥙 Ждем вас в Good_food_by_Abad! 📞 +994502518582 📍N. Nərimanov m/s 24/7 📍Gənclik m/s 10:00-22:00 📍Beşbarmaq 08:00-00:00⠀ #baku#burger#baku#abad#trackfood#azerbaijan#goodfoodbyabad#фудтрак ⠀


0Normal

😍😍😍 Original branded jacket 😍 👉❤️₹899/- + shipping🛍👈 .all sizes. . . Get ready for legends collection 🛍 😍 . Lowest price guaranteed 🔥🔥🔥 . Clothes👔 Footwear👞 . Accessories🕶 and much more🔥 💝just shop with . . 👇👇👇👇👇👇👇 _trendz . . Shop with trust.❤️🥂 ⚡️ 🔥🔥🔥😎😎 . #mensfashion #fashion #mens #shirts #jeans #tshirt #love #ahmedabad #gujarat #fashionblogger #cheaprates #delhi #ahmedabadfashion #mumbai #mumbaifashion #menswear #instagram #instafashion #instagood #sghighway #cgroad #mehsana #surat #baroda #fashionable #branded #brandedclothes #abad


0Normal

😍😍😍 Original branded jacket 😍 👉❤️₹899/- + shipping🛍👈 .all sizes. . . Get ready for legends collection 🛍 😍 . Lowest price guaranteed 🔥🔥🔥 . Clothes👔 Footwear👞 . Accessories🕶 and much more🔥 💝just shop with . . 👇👇👇👇👇👇👇 _trendz . . Shop with trust.❤️🥂 ⚡️ 🔥🔥🔥😎😎 . #mensfashion #fashion #mens #shirts #jeans #tshirt #love #ahmedabad #gujarat #fashionblogger #cheaprates #delhi #ahmedabadfashion #mumbai #mumbaifashion #menswear #instagram #instafashion #instagood #sghighway #cgroad #mehsana #surat #baroda #fashionable #branded #brandedclothes #abad


0Normal

😍😍😍 Original branded jacket 😍 👉❤️₹849/- + shipping🛍👈 .all sizes. . . Get ready for legends collection 🛍 😍 . Lowest price guaranteed 🔥🔥🔥 . Clothes👔 Footwear👞 . Accessories🕶 and much more🔥 💝just shop with . . 👇👇👇👇👇👇👇 _trendz . . Shop with trust.❤️🥂 ⚡️ 🔥🔥🔥😎😎 . #mensfashion #fashion #mens #shirts #jeans #tshirt #love #ahmedabad #gujarat #fashionblogger #cheaprates #delhi #ahmedabadfashion #mumbai #mumbaifashion #menswear #instagram #instafashion #instagood #sghighway #cgroad #mehsana #surat #baroda #fashionable #branded #brandedclothes #abad


0Normal

😍😍😍 Original branded jacket 😍 👉❤️₹849/- + shipping🛍👈 .all sizes. . . Get ready for legends collection 🛍 😍 . Lowest price guaranteed 🔥🔥🔥 . Clothes👔 Footwear👞 . Accessories🕶 and much more🔥 💝just shop with . . 👇👇👇👇👇👇👇 _trendz . . Shop with trust.❤️🥂 ⚡️ 🔥🔥🔥😎😎 . #mensfashion #fashion #mens #shirts #jeans #tshirt #love #ahmedabad #gujarat #fashionblogger #cheaprates #delhi #ahmedabadfashion #mumbai #mumbaifashion #menswear #instagram #instafashion #instagood #sghighway #cgroad #mehsana #surat #baroda #fashionable #branded #brandedclothes #abad


0Normal

Give your little ones a chance to learn from the best! Sign them up to #Paint with Wild Fish and let them learn at an exclusive painting workshop by Badusha Cartoonman and Jimmy Mathew! Hurry, registrations close soon! #AbadGroup #Abad #Wildfish #Kochi


0Normal

#abad #yarmarka #ярмаркамастеров #куклатильда #тильда #кукларучнойработы #арткукла


0Normal

Salam Jumaat, hai uollss💃 " BABE.. KEPUTIHAN AKU TERUK SANGATLAH. BANYAK DAN BERBAU. HABIS BASAH! MALULAH😣 " Ada solusi tak? Banyak banyak ni jadi gatal pulak😢 Janganlah sedih kawan. Lepas period tu rajin rajinlah bertangas. Bukan susah pon. Sekali atau 2 kali je sebulan. Selain mengecutkan rahim, bertangas dapat menghilangkan keputihan, membantu mengatasi masalah kedinginan seks dan melancarkan haid. Selain itu, ia dapat mengatasi masalah sakit kencing kotor dalam kalangan wanita. Ini kerana wap tangas dapat membersih dan melegakan saluran faraj. Caranya senang je. Rebus je rempah tangas suzyhoney ni sampai mendidih. Dah sudah tu, letak bawah kerusi yang berlubang. Kita duduklah atas kerusi berlubang tu dengan kaki terkangkang luas. Selubung badan dari paras pinggang hingga ke bawah. Dah duk situ diam diam dalam 15-20 minit. Biarkan wap tu meresap ke dalam badan melalui missV. Insyaallah, memang rasa kelainannya. Cubalah. Dah cuba jangan senyum sorang sorang. Madah orang ingat gila nanti🤣. In sya Allah kita usaha Allah bagi perkenan 😉 #Skuadsuzyhoneykl #Naksihatncantikkenausaha #Rempahtangassuzyhoneyherbs #Trustedsellersuzyhoney #ABAD 📲017 350 1040


0Normal

🇦🇿️– İnsanları necə xoşbəxt etmək olar? – Onlara biraz sevinc, sevgi və mürəbbə vermək lazımdır😍 ~ 🇬🇧️– How to make people happy? – Give them some joy, love and jam😍 #abad #instagood #photooftheday #beautiful #happy #cute #winter


0Normal

Minyak serai wangi antara item wajib ada di rumah.kerana minyak serai wangi ni boleh digunakan seisi keluarga sebab tidak panas.mild saja rasanya. Anak anak kurang sihat seperti batuk,selsema & kembung perut mesti cari minyak serai wangi ni.Bukan tu saja minyak serai wangi ni juga boleh digunakan untuk menghalau nyamuk . Kita yang dewasa ni juga boleh menggunakan minyak serai wangi ni untuk menghilangkan lenguh lenguh badan , rasa kebas2 dan amat sesuai untuk dijadikan minyak mengurut terutama wanita dalam pantang. Yang penting minyak serai wangi suzyhoney boleh digunakan seisi keluarga tanpa ragu ragu kerana ada kelulusan KKM dan natural produk #ABAD #SUZYHONEY #MINYAKSERAIWANGI .


0Normal

Salam Jumaat, hai korang 🙋🏻‍♀️ " MAMA TAKUTLAH NAK BAGI ADIK MANDI KOLAM.. NANTI DEMAM😣 " Cuti sekolah dah bermula. Selalunya memang teruja la kan nak bawak si kecil ni mandi kolam. Keceper..keceper main air😁. Tapi perasan tak kita, senang sangat lah diorang ni demam lepas mandi kolam. Kenapa ye agaknya? Bila demam habis merengek je. Habis semua plan percutian. Berdukung je. Kita nak tidur malam pon dah tak lena sebab ada ahli keluarga yang sakit. Antara banyak banyak banyak faktor, salah satunya mungkin air kolam itu dicemari kuman, bakteria atau virus. Bila dah bercampur ramai ramai tu, mesti ada yang kencing dalam tu. Terminum sudah😣 Nak nak masa tu antibodi anak tidak cukup kuat melawan kuman. Tak sihat, selsema atau batuk. Lagi mudah untuk penyakit hinggap. Bab ni pon satu hal, anak dah penat jalan seharian. Bila mandi kolam, main air budak budak memang terlebih overnya. Sentiasa ingatkan anak anak ini supaya minum air supaya tak terhidrasi. Kurang air pon boleh sebabkan demam. Anak demam risaukan😢. Lepas mandi tu urut urutlah sikit dengan minyak serai wangi. Bagi relaks sikit otot otot tadi. Mesti lena je budak budak ni tidur. Insyaallah bila bangun pagi, tenaga diorang dah 'recharge' sepenuhnya dengan penuh semangat. Selamat bercuti semua💖 #Skuadsuzyhoneykl #Minyakseraiwangisuzyhoney #Trustedsellersuzyhoney #ABAD


0Normal

"La santa Cruz sea mi luz" . SAN BENITO DE ABAD . #rosario #mensajespositivos #benito #Abad #Dios


0Normal

Маленькая модница. Рост 22 см.. цена 40 манат #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #bakuhandmade #bezbebek #bakudolls #baku🇦🇿 #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


1Normal

Кукла сделана на заказ (по фото)по 22 см. Цена 50 ман. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #azerbaijan #abad #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #bakuhandmade #baku🇦🇿 #handmadedolls #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


0Normal

Повторная кукла. Рост 22 см...цена 40 манат. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #bakuhandmade #baku🇦🇿 #handmadedolls #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz


0Normal

Девочка гном. Рост (без учёта колпака) 22 см. Цена 40 манат. #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #bezbebek #bakudolls #baku🇦🇿 #bakuhandmade


1Normal

Девочка ростом 22 см. Цена 40 манат #азербайджан #бакуазербайджан #баку #тильда #тильдамания #текстильнаякукла #кукларучнойработы #abad #azerbaijan #aztagram #azerbaycan🇦🇿 #hediyyelik #hediyyeler #handmade #körpələr #korpe #imzanitanit #instagram #elemegim #elisi #nargiz #qadinlaralemi


0Normal

#абубакр#асхабы#спадвижники#шахиды#каран#истина☝#ислам#нетбогакромеаллаха#islam❤️#islamabad#abad#ахлюсунна#ахлюсуннавальджамаа#сахабы#асхабы#напутиаллаха#нетсилыимощиниукогокромеаллахьа


0Normal

Next Page